Átfésülték a márka motorjait, hogy még szebbek és praktikusabbak legyenek.
Ezen múlik a kényelmed, sőt a sérülésektől is megvéd, tehát érdemes alaposan körbejárni a témát
Öt év után kívül-belül teljesen megújult a bajorok legnépszerűbb, piacvezető modellje.
A motoroknál is elterjedhet az autókban bevált hajtáslánc.
Nincs olyan, hogy „túl késő” – talán ez a történet legfontosabb tanulsága.
Könnyű, akár egy hasonló méretű csupaszmotor, és a kiforrott 1170-es boxerre épül.
Európa legnépszerűbb túramotorja új, látványosabb fényezésekkel folytatja pályafutását.
Szeretnél motorokkal foglalkozni és jó fizetésre vágysz? Van egy tippünk!
A félliteres, A2-es klasszikusok ellenfeleként érkezik a régi-új modell.
Kis túlzással azt is mondhatnánk, hogy csak most kezdődik a világbajnokság.
Ha nem szeretnél sokat költeni, de elektromos nagymotorra vágysz, akkor ez a Te géped.
Közel 150 Nm-es forgatónyomatékú és az elődnél karcsúbb az új GS.
Több mint tízezer kalóriát éget el és 3,5 kilót ad le a pilóta a rajttól a célig.
Remekül alkalmazkodtak a hondások a vadonatúj helyszínhez.
A pletykákon túl már szabadalmi beadványok is igazolják, hogy a Honda felöltözteti a Hornetet.
Döntött a városvezetés, részben megszűnik a tiltás, de korai még örülni.
Nem V2-es, viszont könnyebb és kedvezőbb árú lesz, mint a házon belüli kihívói.
Pont azért választották az elektromos motorokat, hogy ne hallják meg őket.