• Trial bajnokság

    A Montesa HRC versenyzői, Dougie Lampkin és Takahisa Fujinami ismét megosztoztak a győ-zelmen a franciaországi Breal Sous Monfortban rendezett versenyen. Tegnap a EuroSporton láthattunk is egy összefoglalót a versenyről, és hát valljuk be, a szabad ég alatt természetes akadályokkal tűzdelt pálya fantasztikus látványt nyújtott, és elképesztő sziklákon csapattak a versenyzők.
    2003. július 23.
  • MotoGP - Sachsenring

    A csapatok a hétvégen a németországi Sachsenringen foly-tatják a szezont. "A küzdelem jóval keményebb mint tavaly és a csata is remek. Nagyszerű csapatunk van akik kemé-nyen dolgoznak, ezért vagyunk az élen. A Sachsenring so-hasem tartozott a kedvenceim közé, de nagyon fontos hogy jó helyen szerepeljek a nyári szünet előtt. A hétvégi verseny kemény lesz, és már nagyon várom hogy újratöltsem az akksikat a szezon második felére." - Rossi.
    2003. július 23.
  • Kawa KX-250F a mezőny élén

    Tetsuya Mizoguchi idei szezonban aratott negyedik győzelmével tovább növelte előnyét az Össz-Japán MX Bajnokságban. A 10 futamból álló sorozat 5. versenye július 6.-án került megrendezésre.
    2003. július 18.
  • Max a leggyorsabb

    A kétnapos brno-i MotoGP teszt során Max Biaggi bizonyult a leggyorsabbnak a Hondával versenyző pilóták közül. Biaggi ismét jó formában volt és a brno-i pályra fejelesztett Michelin papucsoknak köszönhetően 1:58,8-as idejével megjavította tavalyi pole pozíciót érő időeredményét. Köridők: Biaggi 1:58.8 Rossi 1:59.64 Gibvernau 1:59.64 Hayden 2:00.03
    2003. július 18.
  • A Buell erősít

    A Buell az XB12S és az XB12R motorokkal újít 2004-re. Mint a nevéből is látszik a fő különbség az 1203 köbcentis blokk, ami 103 LE-vel párosul, illetve ahogy a képeken is megnézhetitek, a hiper fényezés, ami még vagányabbá varázsolja a gépet. infó
    2003. július 17. 1
  • Biaggi végre megkapja a fullos RCV-t

    A Cseh nagydíjon Max Biaggi elvileg már egy fullos gyári Honda RCV 211-en fog csapatni, amivel valószínüleg jobban meg tudja szorongatni Rossi nyakát, bár lehet azt amúgy is megszorítaná ;)
    2003. július 16. 2
  • Honda CBR 600RR teszt

    Nemrég volt olyan szerencsénk, hogy kipróbálhattuk Rossifumi motorját, - akarom mondani - annak kistesóját, a Honda CBR 600 RR-t. A Honda mérnökei, nem bízták a véletlenre a dolgot, és minden csili-vili cuccal felszerelték a motort, hogy az minél szexibb és kelendőbb legyen. Mi megpróbáltunk utána járni annak, hogy tényleg olyan jó-e a kis Honda, mint ahogyan kinéz.
    2003. július 15. 3
  • Hol gyorsulunk?

    A tököli reptér, melyen dragbike futamokat, gyorsulási versenyeket követhettünk figyelemmel eladó, eladósorba került és nem is kell hozzá sok zseton.
    2003. július 14.
  • Hol gyorsulunk?

    A tököli reptér, melyen dragbike futamokat, gyorsulási versenyeket követhettünk figyelemmel, eladósorba került és nem is kell hozzá sok zseton.
    2003. július 14.
  • Rossi bünti

    A versenybíróség 10 másodperces büntivel súlytotta Rossi papát, amiért sárga zászló alatt előzött, így `nagy haverjának`, Biagginak adta át a győzelemért járó serleget és leszorult a dobogó legkisebb fokára.
    2003. július 14. 1
  • A Superbike Világbajnokság jövője

    2004-től olyan szabályok bevezetését tervezi a FGSPORT és a FIM, aminek a gyártók nem hogy nem örülnek, de elég tetemes anyagi káruk is származik belőle. A konzekvenziát levonva, arra az elhatározásra jutottak a vállalatok, melyek az MSMA tagjai, hogy felülvizsgálva a pozicióikat, nem szállnak be a SuperBike Világbajnokságba.
    2003. július 11.
  • MV Agusta Brutale S

    Az MV Agusta Brutale S elérkezett a gyártási fázisba, úgyhogy nemsokára az utcán láthatjuk ezt a király naked masinát. Az S az `olcsóbbik` változata az eredeti `limited` verziónak. Itt találtok több infót meg képet a gépről.
    2003. július 10. 1