A MotoGP-ben már bajnokot avattunk, azonban a Superbike-ban csak most, a zárófutamon dől el a trófea sorsa. Nagy csatában a Kawasaki és az Aprilia - előny a zöldeknél.
A tündöklő izomgépek mellett akadt egy-két érdekes, felfrissített modell és ütős koncepció is, melyek hatással lehetnek a következő évek trendjeire.
A postán járva büszkén húzhatjuk ki magunkat, hiszen az ablakokból legendás motorok, motorosok köszönnek vissza. Tucatnyi ikon egyetlen bélyegíven.
Nevével ellentétben nem csak az idősebb bájkereknek, hanem az X-generáció tagjainak is ajánlható ez az ingyenes és hasznos motoros alkalmazás.
Valóban hamvaiból támadt fel a márka, és Erik ezúttal talán korábbi sikereire is rálicitál, hiszen kőkemény munkával töltötte az elmúlt öt esztendőt.
A krosszpályák után az aszfalton is bizonyítana a skandináv márka, mégpedig az egy éve bemutatott szupermotó új, szériaérett változatával.
Ismét az egyik szemünk sír, hiszen az egyik legjobb hazai versenyzőnk kapott lehetőséget a bizonyításra, de mint annyiszor, a pénz most is hibádzik.
Ez a gyerek - aki még tényleg gyerek - alapjaiban változtathatja meg a MotoGP világát. Showman, villámgyors géniusz és ráadásul pimaszul fiatal.
Keress egy üres parkolót és próbálj megfordulni lendületből egy háromméteres sugarú körben! Hogy? Balra megy, jobbra pedig nem? Ne lepődj meg!
Az emberi butaságnál nincs veszélyesebb, pláne, ha közlekedésről van szó. Lám, még jármű sem kell hozzá, hogy ellenségeket szerezzünk magunknak.
A boxerimádat mellett szerencsére egyre többen látnak fantáziát a korosodó sorkettesekben, mint McCabe is, aki egy XS400-at támasztott fel.
Nem csak nemzetünk tart megemlékezést október 23-án, három éve ezen a napon vesztette életét Sepangban Marco Simoncelli, a Moto Gp olasz fenegyereke is.
Alaposan megszórták a következő esztendőt plusz szabadnapokkal, érdemes hát most, idejekorán kiszemelni a túracélpontokat a hosszú hétvégékre.
Tetszik vagy sem, minden évben beköszönt a zord évszak, és ilyenkor bizony jóval több teendőnk akad, mint a forgalom egyéb résztvevőinek.
Sok a félreértés a DRL-fényforrások terén, ezért egy gyakorlati példával mutatjuk be, miként lehet szabályos az idősebb motorokon is a menetfény.
Nehéz elhinni, de egy-két éven belül a navigációs rendszert, a riasztót és a gyújtáskapcsolót is helyettesítheti az okostelefonunk - állítják a Bosch mérnökei.
A közeljövőben már nem csak a taxikkal, buszokkal osztoznánk a buszsávon, hiszen az új szabályozás utat engedne a hangtalan kocsiknak is.
Török odüsszeia, azaz spirituális utazás egy ellentmondásosan gyönyörű és szívet melengetően kaotikus múltú kultúra ezerarcú jelenébe. Bányász Sándor magával ragadó túraleírása.