Több mint 2 hónap láblógatás után a 2003-as világbajnok végre kipróbálhatta milyen is az új Yamahája.
`Minek nekünk BikerBoyz, mikor itt vannak a magyar zsiványok` - címmel megjelent legújabb videónk, amit még júniusban forgattunk a tököli reptéren.
Megvannak a BRO Fun Racing Motoros napok időpontjai és árai a 2004-es esztendőre.
3 napon át tesztelték a SuperBike VB résztvevői a motorokat illetve a Pirelli gumikat Phillip Islanden.
Bizony igaz a hír, egy új motoros ring építése folyik az M5-ös örkényi leágazója mellett.
A Repsol KTM-es Nani Roma nyerte a 2004-es Dakart, ezzel ő lett az első spanyol győztes a Dakar 26 éves történetében.
A 2004-es Gyorsasági Motoros Világbajnokság Barros számára minden bizonnyal emlékezetesebb lesz mint a tavalyi, mivel a Repsol Honda csapatánál bizonyíthaja be, hogy nem felejtette el milyen is az RC211V nyergében.
A Team Hungary megkapta az IRTA hivatalos levelét, melyben közlik, hogy elfogadták a csapat 2004-es Gyorsasági Motoros Világbajnokságra való nevezését.
Néhány napja még ha az ember megtrükközte a BMW oldalán az URL-t elérhette új üdvöskéjük leírását, mára azonban már csak kósza pletykák keringenek a motorról. Mindenesetre mi leközlünk pár fotót a gépsárkányról.
A retró láz már korábban elérte a motorgyártókat, az Aprilia követve a divatot megjelent Mojito nevű robogójával a piacon.
Megválasztották a 2003-as év legjobb gyorsasági vb versenyeit mindhárom kategóriában.
Elindítottuk ingyenes apróhirdetés rovatunkat, ahová felviheted eladó motorod vagy bármit amit eladnál, és a motorozással kapcsolatos, sőt hirdetésed mellé több képet is mellékhetsz. Ezzel az új szolgáltatással szeretnénk boldog új esztendőt kívánni minden kedves olvasónknak.
A Dakar 2. napján jókat dagonyáztak a motorosok, a korábban már említett Yamaha 2-Trac pedig bizonyított, igaz mára már 10 perces hátrányban van a KTM-ekhez képest.
A hivatalos oldalakon megjelentek a 2003-as esztendő nagy pillanatai.
A Yamaha Motorcycle Japan ingyenes motorokat kínál weboldalán.
December 14-én a portugálok megdöntötték a legnagyobb Mikulás összejövetel rekordját, amihez hozzájárult nem kevés motoros is.
Az MZ története, mintegy 80 évvel ezelőtt egy biciklibe épített 143 köbcentis, kétütemű motorral kezdődött, ez lett a Zschopau gyárból kigördülő első DKW modell.
Egy fiatal designer megálmodta, hogyan kellene kinéznie a Triumph TT600-nak.