Nyolc napot és négyezer kilométert próbált pár percbe sűríteni Csucsu, megörökítve a Debrecentől Albániáig vezető út legérdekesebb pillanatait.
A Moto3 bámulatos csatái alapján sejthető volt, hogy a MotoGP is hasonló izgalmakat rejt, de ilyen látványos futamra aligha számított bárki. Rossi újra megmutatta, miért ő a királykategória ikonja.
Az elmúlt hétvégén egy üzemanyagot szállító tartálykocsi felborult, majd a kiömlött benzin meggyulladt, a helyszínre siető több száz embert megsebesítve, akik motorjaikat sem tudták kimenteni.
Kilencven éve kelt útra, és éppen ezen a napon, 81 évvel ezelőtt tért vissza Magyarországra a motorostúrázás két legendás alakja, Sulkowsky Zoltán és Bartha Gyula.
Közel százhúsz versenyző állt rajthoz hétvégén, és a mindig remek hangulatú versenysorozat ezúttal sem okozott csalódást. Az elszánt pilóták bravúros küzdelmekkel döntötték el, ki lesz Kakucs bajnoka.
Egy vadonatúj helyszín, Kalocsa-Foktő látta vendégül a hazai krosszélet legjobbjait, ahol a rendezők igencsak kitettek magukért, és a versenyekre sem lehetett panasz.
A bécsi Pioneers fesztiválon mutatkozott be a magyar tervezők által megálmodott formabontó kétkerekű, mellyel kiváló alternatívát nyújtanak a városi közlekedésre. Az új magyar gép hamarosan itthon is élőben látható lesz.
A MotoGP ifjú tehetségének régi vágya teljesül azzal, hogy az új CBR1000RR-rel idén részt vehet a legendás versenyen.
A három napon át tartó, nagyszabású találkozó július 7-9. között várja a motorok rajongóit a bajorországi Garmisch-Partenkirchenben. Idén sem lesz hiány különleges programokban.
A hétvégi baleset volt az utolsó csepp a pohárban, mely után néhány órával máris bejelentették, hogy újabb kamerák kerülnek a budapesti bevezető utakra.
A bevezető után most a karbantartás részleteivel, az első és hátsó felfüggesztés praktikáival, no meg néhány méltatlanul elfeledett alkatrésszel folytatjuk. Kiderül, miért nem csak futóműre van szükséged a gyors és biztonságos kanyarodáshoz.
Assen kapcsán megszokhattuk már, hogy nem a jól ismert időpontokban közvetítik a versenyeket, ugyanis korábban szombatra estek a legendás helyszínen rendezett nagydíjak. Most, hogy Hollandia is beállt a sorba, és vasárnap lépnek pályára a pilóták, egy újabb problémával szembesültek a szervezők.
Negyven szerencsés pilóta vághat neki élete utazásának a Honda Adventure Roads első túráján, mely Európa legészakibb pontjára vezet.
Idén az első utánpótlásversenyre Trnavaban került sor, ahol Chrobák János csapata féltucat indulóval jelent meg, s az alakulat dobogós helyezésekkel tért haza.
Nem éppen kézenfekvő, ám annál meghökkentőbb ötlet 2,5 literes Subaru-erőforrást csavarozni egy sajátos felfüggesztésű motorkerékpárba. Marcel van Hooijdonk meg is csinálta.
Azt hihetnénk, minden rendőr egyszerűen motorra született, olyan könnyednek tűnik, ahogy a hatalmas gépeket terelgetik. Persze a látszat ezúttal is csal - aszfalton és terepen is számtalanszor eldobták a drága vasakat, mire átmentek a vizsgán.
Talán maga Sykes sem hitte, hogy a negyedik helyről előretörve másodpercek alatt első lesz, igaz, ehhez az is kellett, hogy a legjobbak hibázzanak, az utolsó körben eldobva a biztos helyeket.
Aligha létezik tényleg kezelhetetlen motor, a váratlan reakciókat inkább az okozza, hogy elhanyagolt vagy egyszerűen csak rosszul beállított a felfüggesztés. Dávid István futómű-specialista mesél arról, miként is tehetők jobbá, kezesebbé napjaink kétkerekűi.