Nincs olyan, hogy „túl késő” – talán ez a történet legfontosabb tanulsága.
Könnyű, akár egy hasonló méretű csupaszmotor, és a kiforrott 1170-es boxerre épül.
Európa legnépszerűbb túramotorja új, látványosabb fényezésekkel folytatja pályafutását.
Szeretnél motorokkal foglalkozni és jó fizetésre vágysz? Van egy tippünk!
A félliteres, A2-es klasszikusok ellenfeleként érkezik a régi-új modell.
Kis túlzással azt is mondhatnánk, hogy csak most kezdődik a világbajnokság.
Ha nem szeretnél sokat költeni, de elektromos nagymotorra vágysz, akkor ez a Te géped.
Közel 150 Nm-es forgatónyomatékú és az elődnél karcsúbb az új GS.
Több mint tízezer kalóriát éget el és 3,5 kilót ad le a pilóta a rajttól a célig.
Remekül alkalmazkodtak a hondások a vadonatúj helyszínhez.
A pletykákon túl már szabadalmi beadványok is igazolják, hogy a Honda felöltözteti a Hornetet.
Döntött a városvezetés, részben megszűnik a tiltás, de korai még örülni.
Nem V2-es, viszont könnyebb és kedvezőbb árú lesz, mint a házon belüli kihívói.
Pont azért választották az elektromos motorokat, hogy ne hallják meg őket.
Meglepő, de a motoros jogsi alsó korhatárát is érinti a beadvány.
Remek idő, sok érdeklődő és tesztelő – nem panaszkodhattak a résztvevők a hétvégi találkozón.
Remekül szerepelt Bálint és a Maco Racing, s ezúttal Fortuna is rájuk mosolygott.
Az ember, aki szinte mindent bejárt már motorral, most mégis újra útnak indul.