Gero már elmúlt negyven, amikor rájött, hogy muszáj kipróbálnia a motorozást.
Jobb versenytempó és egy hetedik hely – ez a holland hétvége mérlege.
Városi használatra tervezett, fürge és környezetbarát robogót mutatott be a Honda.
Magabiztosan, nagy előnnyel vezetett, mégis elnézte az utolsó előtti kanyart.
A terepképességénél csak az meggyőzőbb, hogy milyen kiváló túramotor lett a Transalp.
Nem megszokott, hogy ilyen kedvező áron juthatsz „gyári” motoros felszerelésekhez.
Látványos videó és beharangozó a marokkói útról, ahol Dakar-pilóták kísérik a motorosokat.
Így tisztelegnek a legenda előtt, aki – meglepő módon – halála után újra rekorder lett.
Hiába, manapság már semmire nem elég 180 lóerő.
A szakemberekkel beszélgettünk a motoros életmentésről és az új Hondákról.
Havi pár euróért egész Európában biztonságban tudhatod a motorod, bármerre is túrázol.
Közel négyszázezer forintba kerül, ha valaki 70-80 km/órával túllépi a sebességhatárt.
Egzotikus vidékek, ahol 10-ből 9 családnak van motorja, és kétkerekűek nélkül megállna az élet
Az első nap már betelt, de ha sietsz, augusztus 19-én még csatlakozhatsz.
Aki kizárólag testes-koros, szakállas fickókkal társítja a márkát, nagyot téved.
Az autót nem kell műszakiztatni az utángyártott dob miatt, de a motort igen?
Nem olcsó, de teljes értékű megoldás, amivel fagypont alatt is páramentes lesz a plexid.
Lényegesen erősebb és gazdagabb felszereltségű, mégis alig kerül többe az 1250-nél.