Komoly eredmény a tízmilliós darabszám, főként, hogy egy gyártó felel a mennyiség tizedéért.
Amikor ötödik helyen intették le Spában, hirtelen mindenki megtanulta Bálint nevét.
Nem túl nagy meglepetés, hogy éppen egy olasz gép végzett az élen.
Megérkeztek a 2023-as Malagutik, sőt egy új prototípust is bemutatott a márka az EICMA-n.
Fantic, Lambretta és Royal Enfield – csodaszép motorokkal lepett meg minket a három márka.
Ha szereted a motorokat és jól fizető munkára vágysz, akkor itt a helyed!
A NIU bemutatta a vállalat legújabb elektromos járműveit.
Egyértelműen a legfiatalabb motorosokat célozzák meg az újdonsággal.
Jóstehetség nélkül is megmondja bárki, hogy az új R bejön majd a kezdő és újrakezdő pilótáknak.
A műszaki alappal elégedettek voltak a tulajdonosok, így jobbára csak a felszereltség változott
Komoly tűzijátékot rendezett a Brixton az EICMA-n.
Személyre szabható, könnyű, de nem éppen olcsó kalandmotorok Olaszországból.
Nyomokban Rebelt tartalmaz, mégis új, önálló modell a retró stílusú CL500.
Marad a V-Strom név, de V-motor helyett soros erőforrást kapnak az új Suzukik.
Az új Hornet technikájára épül a Honda sorkettes kalandmotorja.
Elit klubhoz csatlakozott a Tracer – önállóan gyorsít és fékez a Yamaha újdonsága.
A quadokkal már letarolta Európát, most a motorok között lenne piacvezető a CFMoto.