Magnus Carlsson alaposan feladta a leckét a többi stuntridernek.
Kategóriaelső felfüggesztéssel és továbbfejlesztett vázzal érkezik az új WR.
Nem máról holnapra veszik át az uralmat, de már zajlik a hangtalan gépek forradalma.
Jól áll a KTM, erősek az újoncok, de ennél is nagyobb szenzáció körvonalazódik a háttérben.
Maga a projektvezető, Takashi Yagi mesélt az 1958 óta gyártott ikonról.
Aki kimarad, az lemarad? A Honda és a Yamaha után a Suzuki is beállt a sorba.
Megkezdődött a munka: három hét múlva elrajtol a 2025-ös világbajnokság.
Használtan roppant népszerű, így nem csoda, hogy újra csatasorba állítják a 400-ast.
A fődíj egy páros belépő a Balaton Park Circuit MotoGP-futamára.
Megfizethető és főként egyszerű megoldás, ha kényelmesebb motort szeretnél.
Még erősebb V2-esek és továbbfejlesztett futóművek a legújabb Harley-kban.
Kisebb légellenállás és sokkal szebb, letisztultabb formaterv – ezek az újítás legfőbb előnyei.
Még egyik sorozatgyártott motoron sem alkalmaztak ilyen megoldást.
Kisebb súly és jobb hőelvezetés jellemzi az új, formabontó konstrukciót.
Minden eddiginél erősebb és kifinomultabb endurók a tavaszi újdonságok között.
Hiába a KöHÉM, ha senki nem gyárt szabályos LED-et. Tegyük hozzá: egyelőre.
Szinte hihetetlen, hogy a sportos TMAX-ok már 25 éve róják Európa és a világ útjait.
Már nem álom a sci-fibe illő bukó és a 200-zal hasító, gyorstöltős elektromos motor.