Versenypályán fejlesztették, közútra született – ezzel harangozták be a német cég új abroncsát
Noha nehezebbek és drágábbak, továbbra is a 300 köbcenti feletti modellek a legnépszerűbbek.
A sportmotorokból ismert alkatrészekkel lett még jobb, kifinomultabb az új Ténéré.
Kimondottan látványos és kedvező árú enduró a Kawasakitól, ami ideális lehet a kezdőknek is.
Szinte megmagyarázhatatlan baleset árnyékolta be a Moto3-futam felvezetését.
A növekvő igény és a többéves mélypontra zuhant benzinár is hozzájárult a forgalomhoz.
Karcsú sportmotor azoknak, akik közúton és pályán is próbára tennék magukat.
A kezdő és az idős vezetők korlátozásokra készülhetnek, de a motoros szabályok nem változnak.
A név jól cseng, és a többcélú túraendurók egyébként is kapósak – minden adott a sikerhez.
Bulega kilökte a törököt, ezért büntetést kapott, de újra nyitottá tette a világbajnokságot.
Nagy csata zajlik a gyorsaságimotoros-világbajnokság harmadik helyéért.
Ez nem egyszerű modellfrissítés, hiszen változott az üléshelyzet és a motor megjelenése is.
Bulega olyan kört rakott össze, amivel a GP-rajtrácson is előkelő helyen végzett volna.
Impozáns jelenség a gyönyörű, 17-es felnin guruló GS.
Elképesztő pontelőnnyel, 11 versenyből hetet megnyerve hódította el az elsőséget.
Eső és hideg ide vagy oda, a barátságtalan idő sem tántorította el a motorosokat.
Felejts el mindent, amit eddig a szupermotókról gondoltál!
Az autók után a motorokból is eltűnnek hagyományos váltók?