Ez is csak egy régi beidegződés, ami ma már nem minden abroncsra igaz.
A korábbi fölénynek nyoma sincs, Marquezt durva esések gátolták meg a továbbjutásban.
Elsősorban a segédmotorok vezetői hanyagolják a sisakot, de az arány így is feltűnően magas.
Az autózás és a digitális technológia integrációja minden korábbinál jobban érezhető.
Egyre színesebb a lista, már öt különböző márka adja a nyolc legnépszerűbb modellt.
Csak pár lóerő és milliméter az eltérés az 1250-nel szemben, mégis merőben új motor született.
Nem fog az idő a több mint negyed évszázada megjelent ikonon – jön az újabb változat.
Kis híján füstbe ment terv lett a bámulatos győzelemből.
Bálint átmentette remek formáját a 24 órásról, és mindenkit maga mögé utasított IDM-ben.
Brembo nyereg és Öhlins S46 felfüggesztés a zöldek legújabb csupaszmotorjában.
Új modelljével a legfontosabb géposztályban, az A2-es kalandmotorok között hódít a márka.
Esőmentes, 18-20 fokos idő várható, így minden adott egy tartalmas tesztnaphoz.
A ZX-4RR után egy újabb hatszáz köbcenti alatti négyhengeres jön Japánból.
Az eredmény értékét növeli, hogy órákkal a leintés előtt műszaki hiba hátráltatta az alakulatot
Erős szezont zárt a BMW, és három japán márka is brillírozott Magyarországon.
Ezért fontos, hogy hány kilós terhelésre, milyen célra és sebességre fejlesztik az abroncsot.
Bár az R nineT is kimondottan látványos lett, az újdonságokkal még feltűnőbb a bajor boxer.
A hatótáv csak átlagos, de a 30 perces feltöltés egészen jól hangzik a motorok között.