A forma ismerős, és nem véletlenül, de a technika a jövő motorjait idézi.
Néhány kiszabott bírság, pár sportkipufogó és egy őrizetbe vett motoros.
Az egyikről leválhat a futófelület, a másikban pedig egészségre káros anyagok vannak.
Lépésről lépésre végigkísérheted, hogy miként lesz a tervrajzból kész, működő motor.
Felsorolni is hosszú, hogy milyen gazdag felszereltségű az új, kedvező árú kalandmotor.
Hat napon át a motorozásé és a jobbnál jobb programoké lesz a főszerep a tó körül.
Aligha tippelt bárki ilyen végeredményre – remekelt Martin, a KTM és persze Marquez.
Korábbi csúcsát szeretné megdönteni a brit motoros, aki egy átalakított Kawával lép pályára.
Hornet-gének és legendás fényezések – ez az új, literes CB.
Három Ducati végzett az élen, de így is akadt meglepetés a dobogósok között.
Borult a papírforma a Balatonon: ha így folytatják, emlékezetes futamnak lehetünk szemtanúi.
Ismét láthatjuk a világbajnok Apriliát és Gábort a balatoni pályán.
Évente 9-10 millió motort gyártanak, amiből 7 milliót egyetlen országban adnak el.
Egyszerű és főként kényelmes módja, hogy ne kelljen autóba ülnöd a MotoGP-hétvégén.
A nyári szünet után Hollandiában, a legendás asseni pályán csatáztak az IDM-pilóták.
A magyar MotoGP-futam előtt gyakorlatilag az a kérdés: ki végez másodikként?
Varga Tibor egészen a befutóig küzdött a legjobb három pilótával a dobogós helyért.
A világbajnokság több résztvevője és két magyar pilóta is rajthoz áll a történelmi futamon.