Olyan szép élőben, hogy azt is megbocsátanánk neki, ha nem lenne ennyire piszkosul jó.
Az év egyik legizgalmasabb edzése zajlott ma: fél másodperc hátrány már elég volt a kieséshez.
Jobban tapad homokban, sárban és nedves aszfalton, sőt a futásteljesítménye is nőtt.
A világ legnagyobb motorgyártója és leghíresebb motorjai előtt tisztelegnek a kiállítással.
Több mint 25 éve nyitották meg az iskolát, mely azóta szakemberek ezreit nevelte ki.
Acosta kis híján behúzta első győzelmét, Bulega pedig pontszerzéssel mutatkozott be a GP-ben.
Aktív idomok, rendhagyó formatervek és a jövő motorjai az idei seregszemlén.
Sokoldalúság, többféle kialakítás és pazar felszereltség korrekt áron – ez a BMW sikerreceptje.
Csillogó cirkálók és túraendurók a tengerentúli márka standján.
Ilyen teljesítmény/tömeg aránnyal korábban enduróversenyeken indulhattak volna.
Karcsú, könnyű és remekül boldogul aszfalton, valamint terepen is – akárcsak a legendás elődei.
Kapós a Tracer 7 és a többi crossover, ezért a Suzuki is beszállt a versenybe.
Online, magyar szinkrontolmáccsal zajlik a 2026-os modellek leleplezése.
Duplán örülhet a pilóta, hiszen a győzelemmel a tabellán is átvette az első helyet.
Még szebb és jobb lett Európa legkeresettebb, 750 köbcenti feletti csupaszmotorja.
Két versenyre ugrik be a világbajnok helyett, de úgy tűnik, később végleges szerződést kaphat.
Mindenki az okosváltóról beszél, pedig az csak egy a tucatnyi új fejlesztés közül.
Ezúttal nem változtak a károsanyag-kibocsátási határértékek, de így is akad bőven újdonság.