A nagymotorok száma a duplájára nőtt, mégis jelentősen csökkent az okozott balesetek száma.
Már Misanóban elhódíthatja a trófeát, de Marc azt nyilatkozta, nem szeretné, hogy így történjen
A formavilág és a fényezés is a fél évszázaddal ezelőtti ikonokat idézi.
Sorra jönnek az újdonságok, de a forgalom nagyobb részét a jól ismert, bevált gépek adják.
A forma ismerős, és nem véletlenül, de a technika a jövő motorjait idézi.
Néhány kiszabott bírság, pár sportkipufogó és egy őrizetbe vett motoros.
Az egyikről leválhat a futófelület, a másikban pedig egészségre káros anyagok vannak.
Lépésről lépésre végigkísérheted, hogy miként lesz a tervrajzból kész, működő motor.
Felsorolni is hosszú, hogy milyen gazdag felszereltségű az új, kedvező árú kalandmotor.
Hat napon át a motorozásé és a jobbnál jobb programoké lesz a főszerep a tó körül.
Aligha tippelt bárki ilyen végeredményre – remekelt Martin, a KTM és persze Marquez.
Korábbi csúcsát szeretné megdönteni a brit motoros, aki egy átalakított Kawával lép pályára.
Hornet-gének és legendás fényezések – ez az új, literes CB.
Három Ducati végzett az élen, de így is akadt meglepetés a dobogósok között.
Borult a papírforma a Balatonon: ha így folytatják, emlékezetes futamnak lehetünk szemtanúi.
Ismét láthatjuk a világbajnok Apriliát és Gábort a balatoni pályán.
Évente 9-10 millió motort gyártanak, amiből 7 milliót egyetlen országban adnak el.
Egyszerű és főként kényelmes módja, hogy ne kelljen autóba ülnöd a MotoGP-hétvégén.