Egy érdekes alternatíva, amivel még sokáig forgalomban maradhatnak a benzines motorkerékpárok.
A lejárt műszaki százezres tétel lehet, de az elsőbbségi szabályok megszegése is drága mulatság
A1 vagy A1B jogsival vezethető, mint a 125-ösök, de fürgébb, gyorsabb a nyolcadlitereseknél.
Gondoljunk bele: egy gyönyörű napon, ragyogó napsütésben a sportmotorunkkal száguldunk.
A hétvégén rendezett BMW Motorrad Daysen hullott le a lepel az újdonságról.
Megelégelte, hogy nincsenek nagy, kétütemű szupermotók, ezért épített egyet.
Ezek a motorkerékpárok és nagyrobogók vitték a prímet 2024 első félévében.
Már-már nonszensz, hogy éppen környezetvédelmi okokból kell beszüntetni a forgamazását.
Egyik évről a másikra százezrekkel nőtt a motorvásárlók száma Európában.
Idén is több tucat motoros vág neki a versenynek, közöttük jó néhány hölgy is.
Ilyen gyorsan a rácsok mögött találhatod magad, ha Ghostridert játszol az utcán.
Hasznos tippek, hogy sportmotorral túrázva is magaddal vihesd a legfontosabb holmikat.
Továbbra is Martin vezeti a világbajnokságot, de a legutóbbi versenyek alapján már nem sokáig.
Alapvetően csak néhány dolgon változtattak, mégis merőben új és sokkal jobb motor született.
Az autója figyelmeztető jelzéseinek megértése alapvető fontosságú.
Rendkívül magas a vétkes és az ittasan balesetet szenvedő rolleresek aránya.
Igazi sikersztori a dörzshajtású segédmotortól a legújabb benzines és elektromos endurókig.
Jól tippeltünk, tényleg nem lesz váltókar az új Ténérén és az R7-en. Szerinted jó ötlet?