A többség a B125-ön pörög, pedig ennél fontosabb újítások is jöhetnek a KRESZ-ben.
Hétköznapi közlekedésre teljesen jó, de mit tud pályán a tízlovas A1-es?
Visszatért Martin, duplázott Acosta, de a hétvége ezúttal is Marc Marquezről szólt.
A következő szezonban 12 alkalommal csapnak össze a V2-esek a MotoGP-hétvégéken.
A bővülő járműállomány és a hosszú ideje csökkenő ár is hozzájárult a fogyasztás növekedéséhez.
Egy valódi MotoGP-legenda tehette meg az első métereket az új, átépített 900-assal.
Tökéletes egyensúly – pont annyira sportos, hogy az ne menjen a túraképesség rovására.
Egy literes csupaszmotor és egy jövőbemutató sportgép tervei láttak napvilágot.
Megérte kilátogatni a visontai pályára: hazai győzelem született az SM Junior kategóriában.
Ezúttal sem volt ellenfele a spanyolnak, és természetesen az aura farming sem maradt el.
A világsztárok mellett négy magyar pilótának is szurkolhatsz a hétvégi összecsapásokon.
Drágább a régi, de olcsóbb az új V-Stromnál – azonos áron érkezik az S és az SM.
Igazán különleges motor, ami gyűjtői darab lehet – nem véletlenül ilyen drága.
Látványosabb, gazdagabb felszereltségű és persze gyorsabb is elődjénél.
Minden adott a sikerhez, hiszen a retróhullám nem csillapodik, és a műszaki alap is erős.
Az új abroncs színe a gyártásról, a használté pedig a rendellenes használatról árulkodik.
Hiába figyelmezették tucatnyi táblán a turistákat, az olasz motoros túl közel merészkedett.
Végre egy megfizethető elektromos jármű, ami felülmúlja a gyári adatokat.